preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jurja Šižgorića Šibenik

Vijesti

Poziv na dostavu ponuda za nabavu udžbenika obaveznih i izbornih predmeta za školsku godinu 2022./2023.

Autor: Ivana Rupić, 19. 7. 2022.

Poštovani,


Na temelju članka 6. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave u Osnovnoj školi Jurja Šižgorića, Šibenik sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti veće od 20.000,00 kuna bez PDV-a, a manju od 200.000,00 kuna bez PDV-a, Osnovna škola Jurja Šižgorića nije obavezna provoditi postupak javne nabave propisan Zakonom o javnoj nabavi te upućuje poziv.
Molimo sve zainteresirane da nam dostave ponudu za:


OPĆI PODACI:
1. Podaci o naručitelju:
Naziv: OŠ Jurja Šižgorića
Sjedište: Stjepana Radića 44a, 22000 Šibenik
OIB:62979635431
Telefon:022/218-636
2. Kontakt osoba:
Ivana Rupić, prof., ravnateljica
mob:098/492402
3. Broj nabave:
1/2022.
4. Procijenjena vrijednost nabave :
144.661,05 kuna s PDV-om (s mogućim odstupanjima u slučaju promjene cijena udžbenika)
5. Način realizacije nabave:
Ugovor


PODACI O PREDMETU NABAVE
6. Opis predmeta nabave: udžbenici za obavezne i izborne predmete od 1. –  8. razreda
7. Količina predmeta nabave:
Katalog udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava s navedenim brojem komada, za školsku godinu 2022./2023. nalazi se u privitku ovog Poziva.
Opis robe: novo
Posebni uvjeti koji se trebaju ispuniti:
Udžbenici trebaju biti dostavljeni u unutarnji prostor škole.
8. Kriterij odabira:
Tražena specifikacija 
9. Mjesto isporuke robe:
Osnovna škola Jurja Šižgorića, Stjepana Radića 44a, 22000 Šibenik
10. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u roku mjesec dana.


ROKOVI
11. Rok za dostavu ponude: 8 dana od dana zaprimanja poziva za dostavu ponuda
12. Rok izvršenja ugovora:
Roba koja je predmet nabave mora biti isporučena najkasnije do 23. kolovoza 2022.  na adresi naručitelja. Početak nabave robe slijedi odmah po završetku postupka jednostavne nabave, odnosno dostave Obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude i potpisa ugovora.
13. Rok plaćanja:
30 (trideset) dana od dana ispostavljanja robe/računa Školi. Ponuditelj se obavezuje da neće obračunati zatezne kamate  u slučaju da sredstva ne budu doznačena u navedenom roku.


NAČIN DOSTAVE PONUDA
Dostava ponude elektroničkom poštom na: ured@os-jsizgorica-si.skole.hr

 

U Prilogu ove vijesti nalaze se Katalozi i Poziv na dostavu ponuda.

 

S poštovanjem,

                               Ravnateljica
                            Ivana Rupić, prof.
 




 

Sandučić povjerenja

Slika kao link

Pišite nam

sanducic-povjerenja@os-jsizgorica-si.skole.hr

Ako imate neki problem (u školi ili osobni) koji vas muči, a o kojem je teško pričati ili mislite da se nemate kome obratiti, slobodno nam pišite. Uvijek ćemo vam nastojati riješiti taj problem. Osim on-line komunikacije, i u holu škole postavljen je sandučić povjerenja u koji također možete ubaciti napisane poruke.

Ravnateljica i Stručni tim Škole

Prijavi nasilje
UDŽBENICI za 2023./2024.
eDnevnik
Web stranice razreda
Online lektire
Prehrana 7

Pomoćnici u nastavi
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 8. 2013.

Ukupno: 1033628
Ovaj mjesec: 4997
Ovaj tjedan: 280
Danas: 108
LINKOVI
 
Oglasna ploča
Korisni linkovi
DOKUMENTI
CMS za škole logo
Osnovna škola Jurja Šižgorića Šibenik / Stjepana Radića 44 A, HR-22000 Šibenik / os-jsizgorica-si.skole.hr / ured@os-jsizgorica-si.skole.hr
preskoči na navigaciju