Datum objave: 27. siječnja 2025.

Kategorija: Oglasna ploča | Vijesti

Poštovani roditelji, skrbnici, suradnici i učenici,

s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u Osnovnoj školi Jurja Šižgorića, zaštite naših učenika i djelatnika u školi, ali i prevencije mogućih situacija povećanog rizika, obavještavamo vas da će se od 7. siječnja 2025. provoditi nova pravila sukladno Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama. Naglašavamo neka od njih:

  • Ulazna vrata škole, kao i svi ostali ulazi ili izlazi će biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena tako da su osigurani evakuacijski izlazi. U svrhu ulaska učenika u školu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata će biti otključana od 7:30 do 8:00 te od kraja šestog nastavnog sata (13:10) do 13:25.
  • Dežurstvo u školi organizirano je od 7:00 do 16:30. Učenici koji dolaze ranije u školu trebaju pozvoniti na glavnim ulaznim vratima da bi ušli u prostor škole.
  • Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje škole, a tijekom velikog odmora nije dopušteno napuštanje školskih vanjskih prostora.
  • Roditelji i svi ostali posjetitelji u školu mogu ući uz prethodnu najavu i u pratnji osobe kojoj su najavljeni.
  • Dežurni djelatnik škole provjerava identitet osobe koja ulazi u školu, a po potrebi može izvršiti i sigurnosni pregled učenika i posjetitelja. Djelatnik kod kojeg dolazi roditelj, skrbnik ili neki drugi posjetitelj, preuzima stranku koja ima unaprijed najavljen i dogovoren termin ili je pozvana u ustanovu te će je na završetku sastanka otpratiti do izlaza. Osoblje će u školu primati samo one stranke koje imaju dogovoren susret. Ostale stranke će moći dobiti informaciju ili termin dolaska.
  • Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.
  • Najave individualnih sastanaka roditelja, skrbnika i vanjskih posjetitelja te sličnih oblika suradnje vrše se putem e-maila, ali se može nastaviti i dosadašnja međusobno dogovorena praksa komunikacije, odnosno najave sastanaka.  Kontakte učitelja možete vidjeti na poveznici u nastavku ove objave.

Pravila definirana Protokolom o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje.

Svi učenici, radnici, roditelji i drugi vanjski posjetitelji dužni su biti upoznati s Protokolom te se istog pridržavati, a njegova provedba zahtijeva suradnju svih dionika i uključenih strana.

Raspored individualnih primanja i kontakti djelatnika

Odluka o donošenju protokola

Pročitajte još

Obavijest

Drugi dio zimskih praznika počinje 24. veljače 2025. godine i završava 28. veljače 2025. godine, s tim da nastava počinje 3. ožujka 2025. godine Od 24. do 28. veljače 2025. škola je za stranke otvorena od 8 – 12 sati. Molimo pozvoniti ili nazvati. Telefon: 022 218 636...

Skip to content