2021-06-16 23:43:46 Završna faza Erasmus+ projekta EURO-TIK bliži se kraju uz rumunjske specijalitete i slastice U nastavku velikog projekta pod nazivom "The Use of Modern Information Technologies for Teaching Mathematics and Natural Scieces" (EURO-TIK), tijekom prošlog tjedna, od 7. 6. do 11.6. 2021., učenici naše škole sudjelovali su u raznim aktivnostima uporabom digitalnih aplikacija i alata (Quizizz, Kahoot, Learning Apps, Power Point, sl.) i prezentirali zemljama partnerima (Rumunjskoj, Poljskoj i Islandu) biljni i životinjski svijet Mediterana i Hrvatske, klimatske zone Mediterana i Hrvatske, graf padalina i temeperature, simulaciju erupcije vulkana, matematički kviz i sl. Aktivnosti su se izvodile pedagoškom metodom "obrnuta učionica". Obrnuta učionica ili eng. Flipped classroom je oblik kombiniranog učenja u kojem učenici uče nastavne sadržaje online, gledajući video predavanja i to kod kuće, najčešće. U školi raspravljaju, postavljaju pitanja nastavniku o onome što su gledali kod kuće. Takva je komunikacija s učenicima daleko veća nego kod tradicionalne nastave. Kako se izvodi “Obrnuta učionica”? Bazira se na snimljenim predavanjima, učenikovom učenju kod kuće i praktičnom radu u školi uz diskusiju, raspravu i rad. Učenici sami stvaraju sadržaje (odabiru bitne informacije na internetu) na zadanu temu kojima će poučavati druge učenike. Učenici rade u timuU metodi „Obrnute učionice“ važno je: da se prikazuju sadržaji prikupljeni iz različitih izvora informiranja (internet, enciklopedija, časopisi, stručna literatura); da svi učenički radovi budu prezentirani zemljama partnerima preko video poziva (Zoom, Teams, Loom) da se sva djeca, sudionici projekta iz Poljske, Islanda, Rumunjske i Hrvatske uključe kroz igranje kvizova, rješavanje zagonetki, rješavanje križaljki i dr. (uporabom digitalnih aplikacija Kahoot, Wordwall, LearningApps i sl.)Aktivnosti tijekom 4. faze projekta baziranoj na metodi “Obrnuta učionica”: Prezentacija (u aplikaciji Quizizz, Power Point, Genially) o klimatskoj zoni Mediterana, upoznavanje s grafovima padalina na Mediteranu i u Hrvatskoj, prirodne ljepote Hrvatske, biljni i životinjski svijet Hrvatske; Osmišljavanje zadataka, rasprave i slikovni prikazi za međunarodnu grupu; Osmišljavanje kvizova i zagonetki u digitalnim aplikacijama na temelju onoga što su učenici samostalno naučili; Izrada i analiziranje igara u dostupnim aplikacijama, te on line enciklopedije kako bi temu (“klimatske zone”) prezentirali kolegama učiteljima 5. Izrada i analiziranje grafikona izrađenih s ostalim učenicima. Učenici samostalno usvajaju znanje služeći se materijalom kojeg su pripremili učitelji(npr. “Poljoprivreda u klimatskim zonama” u suradnji s nastavnicom Antonijom Zorić) Snimanje kratkometražnog filma “Priroda Crnog mora” po uputama drugih učenika koji su proveli samostalno istraživanje putem interneta Učenici samostalno osmišljavaju kvizove služeći se digitalnom aplikacijom (Genially, Quizizz i sl.) za učenike s posebnim potrebama Rješavanje zadataka u međunarodnim grupama pripremljenih u skladu s metodom “Obrnuta učionica“Sudionici završne faze projekta u virtualnoj mobilnosti bili su učenici 6.a, 6.b, 7.a i 7.b razreda, te učenici iz odjela s posebnim potrebama u pratnji asistenata pod vodstvom učiteljice Marijane Devčić. Raspodjela aktivnosti i tema po uzrastu učenika koji su sudjelovali u 4. fazi projekta EURO – TIK: Biljni i životinjski svijet MediteranaPrezentacija i kviz: Lara Protrka, 6.b Fran Tunuković, 6.b Ema Matić, 6.b Kate Berović, 6.b Tema: Biljni i životinjski svijet Hrvatske - Prezentacija i kviz: Andrija Šunjera, 7.b Frane Zoričić, 7.b
Tema: Klimatske zone Mediterana Prezentacija i kviz: Lora Baljkas, 7.b Tonina Vlahov, 7.b Elema Matošin, 7.bTema: Klimatske zone Hrvatske - Prezentacija i kviz: Gabriela Filipi, 7.a Sara Jakšić, 7.a Hana Šupe, 7.a Ema Ljubić, 7.a Tema: Graf padalina MediteranaPrezentacija i kviz: Katarina Skorić, 7.b Ante Vlahov, 7.b Gabriela Živković, 7.b Tina Dedić, 7.bTema: Graf padalina Hrvatske Cvita Skorić, 7.a Gabriela Perković, 7.a Ema Ljubić, 7.a Poljoprivreda u raznim klimatskim zonama Mediterana i HrvatskeOvu aktivnost uradila je učiteljica geografije Antonija Zorić u suradnji sa učenicima 6.a razreda i pokazali snimljenu video lekciju. Marija Cukrov, 6.a Tina Ljevaković, 6.a Lovre Bilić, 6.a Elizabeta Grgas –Tucilo, 6.aTema: Priroda Crnog mora Izrada video lekcije: Marina Bašelović, 6b Anđela Braica, 6.b - Prezentacija i kviz: Rozario Jurin, 7.b Šimun Galijatović, 7.b Gušte Cukrov, 7.bNakon napornog i veselog tjedna, učenici su svoja pokazali interes u pripremanju tradicionalnog rumunjskog jela „punjene paprike uz kuhanu puru kao prilog“, a guštali u rumunjskim slasticama („pasca“ i „papanasi“). Projekt završavamo odlaskom u zemlju domaćina – Rumunjsku, 20. 6. 2021. U Šibeniku, 16. 6. 2021. |
Osnovna škola Jurja Šižgorića Šibenik |