Osnovna škola Jurja Šižgorića Šibenik

Poljska

Autor: Ivana Rupić, 7. 11. 2018.

PONEDJELJAK, 22.10.2018.

U 8 sati smo došli u školu. Prvi sat je bila kemija.U 9:30 smo otišli u posjet njihovom vrtiću. U 10 smo imali prezentacije te izbor najboljeg loga, naš je bio najbolji. Oko 12 sati smo bili gotovi sa projektom te otisli u školsku kantinu na ručak. Nakon ručka smo krenuli prema centru Gorlica u zgradu gradonačelnika gdje smo upoznali dogradonačelnika Gorlica. Zatim smo posjetili open-air etnographic museum u Gorlicama.

UTORAK, 23.10.2018.

U 7 sati smo krenuli iz Gorlica prema Zakopanama. Nakon duge šetnje po Zakopanima smo se spustili u grad. Grad je bio predivan. To je možda bio i najlijepši grad koji smo posjetili.

SRIJEDA, 24.10.2018.

U 9 sati smo posjetili musej u Gorlicama. U 10 smo otišli u školu na školski projekt. U 12:30 smo imali ručak u školskoj kantini. Od 14 sati-16:30 smo imali slobodno vrijeme te otišli kući. Oko 17 sati smo imali disko. Bilo je super.

ČETVRTAK,25.10.2018.

Probudili smo se oko 4 sata i putovali do rudnika soli Wieliczka. Nakon posjeta rudnika soli smo otišli u Krakow. Krakow je predivan.Vavelska katedrala je bila jako lijepa, a vodič zanimljiv.Trg s Bazilikom Djevice Marije je očaravajuć. Nakon posjeta Krakowu smo otišli kući.

PETAK,26.10.2018.

U 9 sati smo bili na projektu.  Oko 12 smo imali ručak i nakon ručka smo otišli u Biecz. Tamo smo vidjeli lijepu crkvu, prvu bolnicu, musej... U Bieczu smo imali slobodno vrijeme pa smo otišli i u kafić. Nakon posjeta smo se otišli pozdraviti s Rumunjima i Islanđanima koji su odsjedali u hotelu.

SUBOTA, 27.10.2018.

Trebali smo se dignuti oko 2 sata ujutro. Pozdravila sam se sa svojom obitelji i krenula prema autobusu. Oko 5 smo već bili na aerodromu u Krakowu. Prvi let iz Krakowa u Beč je bio dobar. Na aerodromu u Beču smo se Lucija, Lucia i ja uspile izgubiti jer smo išle u Starbucks bez karte zbog koje se nismo mogle vratiti u čekaonicu. Kad smo napokon došli u Split uzeli smo svoje kufere i otišli svojim kućama.

Dora Svirćić

Ponedjeljak

U 7:30 smo došli u školu. Tamo smo sa svojim prijateljima koji nas ugošćuju otišli na prvi sat. Nakon toga smo išli u vrtić, a nakon vrtića u obilazak škole. Pojeli smo ručak i otišli u centar Gorlica gdje smo upoznali dogradonačelnika Gorlica. Popodne smo otišli u muzej nafte. Vratili smo se u Gorlice i otišli u pizzeriju. Meni se osobno svidjela pizza, a vjerujem da je i ostalima. Nakon toga smo otišli svatko sa svojom 'obitelji' kući.

Utorak

U 7:00 smo krenuli busom u grad Zakopane. Tamo smo šetali i gledali predivne planine. Oko 13:30 smo otišli u centar grada gdje smo imali slobodno vrijeme. U 16:00 smo krenuli nazad prema Gorlicama.

Srijeda

Došli smo u školu i svatko je otišao sa svojim domaćinom na prvi sat. Ja sam imala poljski. Nakon toga smo posjetili povijesni muzej u Gorlicama. Vratili smo se u školu i dobili radne zadatke. Također moram spomenuti da je naš logo pobijedio. U školi smo i ručali. Nakon toga smo imali slobodno vrijeme i otišli prošetati po Gorlicama. Opet smo se vratili u školu gdje su se okupili roditelji i djeca. Nakon dodjele certifikata smo imali disko u kojem smo se odlično zabavili.

Četvrtak

U 5:00 smo krenuli prema Krakowu. Oko 8:00 smo došli u Wieliczku, grad u kojem se nalazi rudnik soli. Tamo smo prešli 800 skala i s vodičem prošli kroz rudnik. Nakon posjete rudnika smo otišli u shopping centar gdje smo imali dva sata slobodnog vremena. Kroz centar grada Krakowa nas je vodio vodič i pokazao nam glavne znamenitosti. U 16:00 smo krenuli prema Gorlicama.

Petak

U 9:00 smo došli u školu i dobili zadatke u kojima smo trebali računati udaljenosti gradova. Također smo razmijenili suvenire sa našim prijateljima iz Poljske, Islanda i Rumunjske. Nakon toga smo otišli u povijesni grad Biecz. Kad smo se vratili u Gorlice imali smo slobodno vrijeme da se pozdravimo sa svojim prijateljima. Bilo je vrlo emotivno jer smo se svi zbližili, ali tješi nas činjenica da ćemo se opet vidjeti u Hrvatskoj.

Lucija Ivanišević

MOJE PUTOVANJE

Došao je i taj dan...Moje putovanje sa prijateljima u Poljsku.Moja obitelj i ja krenuli smo od kuće za aerodrom u Splitu oko 11 sati.Na aerodromu smo se našli i svi smo bili jako uzbuđeni,nismo mogli vjerovat da je došao i taj dan.Sa nastavnicom smo stali u red kako bi mogli uzet karte za našu vožnju avionom.Čekali smo oko sat vremena prije poljetanja i zabavljajući se zajedno sa nastvnicama.Na aerodromu je bilo dosta aviona,ali

svi smo se pitali koji je naš avion?Nešto nakon toga na razglasu smo čuli da se možemo počet ukrcavat u naš avion.Sjeli smo u avion.i krenuli za Beč.U Beču je aerodrom tako velik da se nismo razvdajat da se nebi izgubili.Imali smo oko 4h slobodnog vremena do idućeg leta za Krakow ,pa smo odlučili otići do Starbucksa.Dogovorili smo se sa nastavnicama da ćemo imati slobodno vrijeme kako bi mogli razgledati aerodrom jer je izgledao poput ogromnog trgovačkog centra.Prije polaska za Krakow,Tina je zaustavilo na granici.Imala sam osjećaj kao da gledam emisiju "zaštita granica Australija".Sve je prošlo dobro i ukrcali smo se na avion sa propelerima za Krakow.Bilo je predivno gledat gradove iznad kojih smo prolazili po noći.Sletili smo u Krakow i vozili se još do grada Gorlice oko dva I pol sata.Stigli smo oko ponoć u grad Gorlice gdje su nas dočekali naši domaćini.Slijedeće jutro smo se svi sastali kod škole te krenuli prema obližnjem vrtiću,tamo su nas dočekala djeca sa nekolilo poljskih pjesmica i plesova.Nakon toga  otišli smo u školu kako bi prezentirali našu školu i Zemlju.Imali smo mali odmor te ručali u školi,a onda se upoznali sa podgradonačelikom grada Gorlice.U utorak smo išli u Zakopane.Bilo je prekrasno,planine pune snijega koje se protežu u beskraj.Kupili smo par suvenira te se uputili nazad u Gorlice.Probudila sam se te smo se zaputili prema muzeju..Nakon muzeja i povjesnih priča vratili smo se u školu kako bi radili na projektu izabrali najbolji logo(naš je pobjedio)itd...Imali smo slobodno vrijeme da kupimo suvenire,razgledamo grad ili da se spremimo za ludi disko koji nam je trajao od 16.30 do 19.30.Bilo je suuuper.Iduće jutro smo išli u rudnik soli Wieliczka i posjetili smo Krakow.Bližio se kraj putovanja pa smo svi bili jako tužni te smo htjeli što kvalitetnije iskoristit vrijeme na ovom prekrasnom putovanju.Danas nam je bio zadnji dan...Posjetili smo mali povjesni gradić Biecz i par muzeja u njemu.Imali smo dosta slobodnog vremena pa smo svi otišli u obližnji kafić se ugrijat i popiti topli nes!Brzo je pao marak se  i morali smo se svi pozdravit..Teško nam je to palo i svi smo plakali jer smo stekli dobre prijatelje raznih nacionalnosti iz svih djelova Svijeta.Sve u svemu jako mi se dojmio odlazak i ovo je bilo jedno divno iskustvo i jedva čekamo njihov dolazak u ožujku!!!

EVO PAR SLIKA SA NAŠEGA PUTOVANJA

Lucija Klarić

Ponedjeljak, 22.10.2018.

Svi sudionici projekta su se našli ispred škole i zatim smo imali jedan školski sat. Iza toga smo išli u vrtić i djeca iz vrtića su izvela više predstava. Otišli smo u školu i Poljaci su nam pokazali sve učionice i prostorije škole. Kada smo ručali išli smo u Sabor i upoznali se sa gradonačelnikom i kasnije smo išli u muzej nafte. Poslije toga smo se vratili u školu, a poslije smo išli kući.

Utorak, 23.10.2018.

Svi sudionici projekta su se našli ispred hotela Margot i krenuli smo prema Zakopanama. U Zakopanama smo proveli cijeli dan i kad smo se vratili u Gorlice išli smo kući.

Srijeda, 24.10.2018.

Svi sudionici projekta su se našli ispred škole i išli smo u muzej rata. Iza toga smo imali odabir loga za projekt i prezentiranja država projekta. Poslije ručka smo imali slobodno vrijeme a nakon toga disco pa smo i poslije smo išli kući.

Četvrtak, 25.10.2018.

Ujutro smo se našli u 5 sati ispred hotela Margot i krenuli prema Wieliczki. Poslije smo išli u shopping centar  u Krakow. Iza toga smo išli u centar Krakowa i šetali po gradu. Imali smo malo slobodnog vremena da kupimo suvenire. Poslije smo krenuli prema Gorlicama.

Petak, 26.10.2018.

Ujutro smo se našli u školi i izrađivali smo plakat i rješavali smo zadatke. Poslije smo imali ručak i onda smo išli u grad Biecz. Kasnije smo se vratili u Gorlice i svi učenici su išli na pizzu. Iza toga smo se svi pozdravili i krenuli kućama.

Joško Erak

Sandučić povjerenja

Slika kao link

Pišite nam

sanducic-povjerenja@os-jsizgorica-si.skole.hr

Ako imate neki problem (u školi ili osobni) koji vas muči, a o kojem je teško pričati ili mislite da se nemate kome obratiti, slobodno nam pišite. Uvijek ćemo vam nastojati riješiti taj problem. Osim on-line komunikacije, i u holu škole postavljen je sandučić povjerenja u koji također možete ubaciti napisane poruke.

Ravnateljica i Stručni tim Škole

Prijavi nasilje
UDŽBENICI za 2023./2024.

Popis udžbenika je informativan i učenici će ih dobiti u školi, a roditelji kupuju druge obrazovne nastavne materijale koje možete pogledati u prilozima.

eDnevnik
Web stranice razreda
Online lektire
Prehrana 7

Pomoćnici u nastavi

Napredno pretraživanje
Traži

Ispis statistike od 2. 8. 2013.

LINKOVI

DOKUMENTI
Osnovna škola Jurja Šižgorića Šibenik / Stjepana Radića 44 A, HR-22000 Šibenik / os-jsizgorica-si.skole.hr / ured@os-jsizgorica-si.skole.hr